Ntc summer Offer
Khabar Dabali २३ बैशाख २०८१ आईतवार | 5th May, 2024 Sun
NIMB

जसको लास पनि चोरी भयो

[caption id=\"attachment_51327\" align=\"alignleft\" width=\"150\"]\"charly\" चार्ली[/caption] चार्ली संसारकै सर्वाधिक लोकप्रिय व्यक्ति हुन् । उनको कलाकारिताको नक्कल धेरैले गरे । उनको अभिनयको नक्कल गरेरै जीवन धान्ने कलाकारहरु पनि सयौँ भए । अहिले पनि कतिले गरिरहेकै छन् । कम पैसामा चलचित्रमा खेलाउनका लागि चार्ली जस्ता कलाकार छान्ने उद्देश्यले धेरै चलचित्र कम्पनीहरुले उनको नक्कल गर्ने प्रतियोगिता नै राख्थे । गजबको कुरा के छ भने एकदिन आयोजकलाई झुक्याएर आफैँले आफ्नो (चार्लीको) नक्कल गर्ने प्रतियोगितामा भाग लिँदा उनी तेस्रा भएका रहेछन् । आफ्नो समयमा उनको लोकप्रियता यतिसम्म चुलियो कि चुरोटको कार्टुन, मैनबत्तीको खोल, टुथपेष्टको बट्टा, कमिक्स तथा चलचित्रका किताबदेखि लिएर तासको पत्तामा समेत चार्लीकै तस्बिर छापिएको हुन्थ्यो ।   चार्ली च्याप्लिन (१८८९–१९७७) का बाबु चाल्र्स र आमा हान्ना दुवै रङ्गमञ्चमा काम गर्दथे । बाबु आमा दुवै कलाकार भएकाले च्याप्लिनको बाल्यकाल रङ्गमञ्चमै बित्यो । बाबु चाल्र्स रक्सी धेरै पिउँथे । ३७ वर्षको उमेरमा उनको देहान्त भयो । चार्लीकी आमाले आर्थिक समस्या झेल्नु प¥यो । चार्ली ३–४ वर्षकै उमेरदेखि सडकमा नाच्न थाले । तोते बोलीमा गाउन थाले । रमाइला अभिनय तथा अरूको नक्कल गरेर उनले केही पैसा कमाउन थाले ।   एक दिन छोरा चार्लीलाई रङ्गमञ्चको छेउमा राखेर आमा हान्ना गीत गाउन थालिन् । गाउँदा–गाउँदै उनलाई आवाजले साथ दिएन । दर्शकहरू रिसाएर हल्ला गर्न थाले । हान्ना मञ्चबाट बाहिर निस्किन् । दर्शकको होहल्लाले त्यहाँका म्यानेजर आत्तिए । उनको आँखा छेउमा उभिरहेको चार्लीमाथि प¥यो । चार्लीले बटुवालाई मनोरञ्जन दिएर केही पैसा कमाएको उनलाई थाहा थियो । उनले चार्लीलाई तानेर मञ्चमा ल्याए । चार्ली त्यति बेला पाँच वर्षका थिए । सानो फुच्चेले आफूतिर ट्वाल्ल हेरिरहँदा दर्शकहरू हाँस्न थाले । चार्लीको हेर्ने तरिका अनौठो र रमाइलो थियो । यसबाट उत्साहित बनेको म्यानेजरले चार्लीलाई गीत गाउन भन्यो । चार्लीले तोते बोलीमा एउटा गीत पनि गाए । खुसी भएर दर्शकहरूले रङ्गमञ्चमा सिक्का फ्याँक्न थाले । सिक्का म्यानेजरले लैजाला भन्ने चार्लीलाई डर भयो । उनी गीत रोकेर सिक्का टिप्न थाले । तर दर्शकले चार्लीलाई पहिले गीत गाउन भने । चार्लीले सबैलाई शान्त हुन अनुरोध गरे । सबै शान्त भएपछि उनले भने, ‘पहिला पैसा बटुलूँ, अनि गीत गाउँला ।’ उनको कुरा सुनेर हलमा हाँसोको फोहोरा छुट्यो । कलाकारका रूपमा यो चार्लीको पहिलो रङ्गमञ्च प्रवेश थियो । तर आमा हन्नाले भने त्यसभन्दा पछि जम्मा एउटा कार्यक्रम मात्र गर्न सकिन् ।   आमाको कमाइ नभएपछि चार्लीको बाल्यकाल असाध्यै गरिबीमा बित्यो । आमा बिरामी भएर महिनौँ अस्पताल बस्नु प¥यो । त्यसबेला चार्ली अनाथ र बेसहारा जस्ता भए । उनी सडकमा बटुवाहरूलाई हँसाएर केही पैसा जम्मा पार्थे र त्यसैले खान्थे । पढ्ने मौका उनलाई मिलेन ।   नौ वर्षको उमेरमा चार्ली एउटा समूहमा प्रवेश गरे । त्यहाँ उनले डेढ वर्ष काम गरे । डेढ वर्षको कमाइले उनले दुई वर्ष जति स्कुलमा अध्ययन गरे । पैसा सकिएपछि उनको पढाइ पनि सकियो । उनले नयाँ काम खोज्न थाले । उनी घरेलु कामदार पनि बने । आफ्ना पुराना लुगाहरू बेच्न खोजे तर थोत्रा लुगा कसैले किनेनन् । अन्ततः उनी लन्डनका फुटपाथहरूमा सडक–बालकको जीवन बिताउन थाले । तैपनि उनले मान्छे हँसाउन भने छोडेनन् ।   आमाको स्वास्थ्य झन् झन् बिग्रिँदै गयो । चार्ली चौध वर्षका हुँदा उनकी आमा पागल भइन् । आमा पागलखानामा रहेपछि चार्ली सडकबालक बन्न बाध्य थिए । यस्तैमा एकदिन एक कलाकारसँग उनको भेट भयो । उनलाई ‘सर्लक होम्स’ मा बिली नामको पात्रको भूमिकामा अभिनय गर्न दिइयो । उनले  असाध्यै मिहिनेत गरेर काम गरे । १६ वर्षको पुग्दानपुग्दै लन्डनका नाटकहरूमा उनी चर्चित भए । १७ वर्षदेखि उनको व्यावसायिक कलायात्रा मौलाउन थाल्यो । उनको अभिनय क्षमता देखेर मान्छेहरू छक्क पर्थे । समाजमा हेपिएका गरिब, पीडित र दुःखी व्यक्तिहरूको अभिनय गर्नमा उनी प्रसिद्ध भए ।   सन् १९१३ मा उनलाई एउटा चलचित्र कम्पनीले अभिनेता बन्न निम्तिो ग¥यो । त्यो चलचित्र त्यति सफल नभए पनि चार्ली भने चर्चामा आए । उनको हास्य कलाकारिताको धेरैले प्रशंसा गरे । त्यसपछि उनी बारम्बार चलचित्रहरूमा अभिनय गर्न थाले । चलचित्रका क्षेत्रमा उनको भिन्नै स्वरूप देखिन्छ । गोलोगोलो छत्रे ह्याट, कस्सिने खालको कोट, ठुलो ह्वार्लाङ्ङे पाइन्ट, ठुलो जुत्ता र नाक जति मात्रै देखिने बाक्लो जुँगा उनका पहिचान हुन् । पछि हातमा एउटा छडी लिएर खुट्टा नउचालीकन हाँस हिँडेझैँ हिँड्ने फुच्चे फिरन्तेका रूपमा चिनिन थाले ।   [caption id=\"attachment_8461\" align=\"alignleft\" width=\"150\"]\"madhab_dungel_article\" लेखक[/caption] चार्लीको व्यक्तित्व त्यसै ख्यालख्यालमा बनेको छैन र उनी ईश्वरको कृपाले त्यति लोकप्रिय बनेका पनि होइनन् । हास्यव्यंग्यका क्षेत्रमा उनी विश्वकै सर्वाधिक सफल प्रतिभाका रुपमा स्थापित भए । उनको नक्कल गरेर जीविका धान्ने कलाकारहरु सयौँ जन्मिए । चार्ली धेरै कमेडी कलाकारका आदर्श पुरुष भए तर उनमा दैवी शक्ति नै थियो भन्ने होइन । कठोर परिश्रम, चुनौतिपूर्ण संघर्ष र उच्च सोचविचारले उनलाई त्यहाँ प¥याएको थियो । उनले लगाउने पहिरन जो पछि ‘लिटिल ट्र्याम्प’ चरित्रका रुपमा असाध्यै धेरै प्रसिद्ध भयो, त्यो पनि त्यसै बनेको होइन । बाल्यकालमा गरिब थिए, कलाकारहरुको जडौरी लगाउनु पथ्र्यो । साथीहरुले जिस्काउँथे, सडकमा हिँड्दा बच्चाहरुले जिस्काउँथे । सानो फुच्चे, ठूलो कोट । ‘लिटिल ट्र्याम्प’ चरित्रमा ठूलो पाइन्ट, ठूलो जुत्ता छ । हातमा लट्ठी छ । सडकबालक छँदा कुकुर धपाउन प्रयोग गरिने लट्ठी ‘लिटिल ट्र्याम्प’ चरित्रको विशेषता बनेको छ । खुट्टा नउचाली हिँड्ने शैली उनले आफ्नै बाबुको एक जँड्याहा साथीबाट सिके । ‘लिटिल ट्र्याम्प’मा देखिने जुन बालक र वयस्क चरित्रको मिश्रित हाउभाउ छ, साहसी, गम्भीर र दुःखी भावको सम्मिश्रण छ, एक्लोपनको नीरवता छ, चकचके, उदास र बेपर्बाह शैली छ, त्यो उनको बाल्यकालकै अनुभवको समृद्धि हो । ‘लिटिल ट्र्याम्प’ जति नै बेपर्बाह र चकचके भए पनि मानवतामा त्यो धेरै माथि छ । यो तथ्य चार्लीले बडो सोच–समझका साथ ‘लिटिल ट्र्याम्प’मा स्थापित गरेका छन् । यसो हुन हुँदैनथ्यो भने ‘लिटिल ट्र्याम्प’मार्फत् उनले अमेरिकी सरकार र सभ्य भनाउँदो पुँजीवादी शासन व्यवस्थामाथि त्यो स्तरबाट खिल्ली उडाउन सक्दैनथे ।   काम गरेर कहिल्यै नथाक्ने मान्छेको नाम चार्ली च्याप्लिन । उनी परिश्रम धेरै गर्थे र बहुत सोचविचार गरी दुनियाँका लागि उपयोगी हुने कला मात्रै सार्वजनिक गर्थे । अमेरिका छिरेका गरिबहरुको दुःखमा आधारित ‘द इमिग्रेन्ट’ सुरुमा ४० हजार फिट लामो रिल छायांकन भएको थियो । सम्पादनका क्रममा त्यसलाई काटेर १ हजार ८ सय फिटमा झारियो । ४० हजारलाई १८ सय फिटमा झार्नुले उनको चयन क्षमतालाई देखाएको छ । भनिन्छ, रिल काट्नुअघि उनले प्रत्येक देश्य कम्तीमा ५० पटक हेरेका थिए । अकिकांश आप्रवासीले अमेरिकामा भोग्ने कठोर दुःखलाई विषय बनाइएको यो चलचित्र त्यही भएर चार्ली शृंखलाको महत्वपूर्ण हिस्सा बन्न सक्यो । ‘द सर्कस’ नामक चलचित्रका लागि बाँधिएका डोरीमाथि हिँड्न उनले पूरा एक हप्ता सिकेका थिए, केही दृश्यको छायांकनका लागि त उनले सात सयभन्दा बढी टेक लिएका थिए । सिंहको खोरभित्रको छायांकन पनि उनका लागि उत्तिकै गारो र खतरनाक भयो, त्यस दृश्यका लागि पनि उनले दुई सय टेक खानु परेको थियो । एक अन्तर्वार्तामा चार्लीले भनेका थिए, त्यतिबेला उनको अनुहारमा देखिएको त्रासको भाव अभिनय नभएर साँच्चैको त्रास नै थियो ।   चार्लीका चलचित्रहरु कठोर संघर्षका चलचित्र हुन्छन् तर आशावादी हुन्छन् । उनको लिटिल ट्र्याम्प जहिले पनि जीवनवादी हुन्छ र कठिनाइहरुलाई स्वीकार गर्छ । ऊ भाग्दैन, मर्न खोज्दैन, बरु मर्न खोज्नेहरुलाई पनि जीवनको मार्गमा डो¥याएर संघर्षशील जीवनका लागि अभिप्रेरित गर्छ । संघर्षले नै मानिसहरुलाई दोस्रो विश्वयुद्धको कठिन र कष्टकर दिनहरुमा पनि बाँच्न सहयोग पु¥याएको छ । यही भएर चार्ली च्याप्लिन संसारका गरिबहरुको, कमजोर र निमुखाहरुको प्रेरणा बन्न सकेका हुन् ।   पुँजीवादी समाजका अनाथ बालबालिकाहरुको विषयलाई टिपेर बनाइएको ‘किड’ त्यतिबेला पचास राष्ट्रमा प्रदर्शित भयो । आत्महत्या गर्ने सोचमा आमाबाट छोडिएको बालकलाई चार्लीले चलचित्रभरि स्याहारेका छन् । आफू मरे पनि बच्चा नमरोस् भनेर रोकिराखेको गाडीको सिटमा छोड्ने आमाको कथा मात्र होइन, धनीमानीहरुले भुलेको मानवतालाई पनि यस चलचित्रले विषय बनाएको छ । गाडीवालहरुबाट गल्लीमा फ्याँकिएको बच्चालाई नचाहँदानचाहँदै पनि चार्लीले हुर्काएका छन् । नचाहनु उनको गरिब र एक्लो हुनुको बाध्यता थियो । तर फेरि पनि स्याहार गर्नु उनको मानवता थियो । यही मानवतालाई गरिब ट्र्याम्पले माथि उठाएको छ र अन्ततः उनीहरु बाबुछोरा जस्ता बनेका छन् । उनीहरुको मायालु सम्बन्ध कुनै साँच्चैका बाबुछोराको भन्दा महान् र विशिष्ट छ । यहाँ वर्गीयप्रेमले राम्ररी काम गरेको देखिन्छ । थर, नाम, रगत केही पनि मिल्दैन फेरि पनि उनीहरु बाबुछोरा नै हुन्, व्यवहारमा कहीँ भेद छैन ।   सन् १९२१ मा चार्लीलाई जन्मभूमिले तान्यो । उनले आफू हुर्र्किएको ठाउँमा पाइला टेक्दा प्रशंसकहरुको मानवसागर नै उर्लियो । उनी अहिले संसारप्रसिद्ध भइसकेका थिए । आफ्ना पुराना दुःखका साथी र इस्टमित्र देख्दा उनको दिमागमा विगत र वर्तमान दुबै घुम्न थाले । आफू बसेको भव्य होटलबाट सुटुक्क भागेर उनी दुःख पाएका गल्लीहरुमा निस्किए । आफूले चिनेका ठाउँहरु केही बदलिएको र केही उस्तै रहेको पाए । त्यतिबेलाका आफ्ना गरिब साथीहरुलाई भेटे तर साथीहरुले उनलाई पहिलेको व्यवहार गरेनन् । त्यो महान् मान्छेलाई उनीहरुले आफ्नो हिजोको सडकछाप मित्रका रुपमा स्वीकार गर्न सकेनन् । चार्लीलाई के लाग्यो भने उनी पनि यहाँ रमाउन सक्ने रहेनछन् । यही विरहमा, आफ्नासँग छुटिएको बोध भएपछि उनी केही समय युरोपको भ्रमणमा मन बहलाउन निस्किए र पुनः अमेरिका नै फर्किए । दुई वर्षको परिश्रम लगाएर बनाइएको ‘सिटी लाइट्स’ मा चार्लीले फूल बेच्ने एक युवतीको दृश्य फर्काउनका लागि पैसा जोगाउँछन् । निकै परिश्रमपूर्वक जोगाएको उक्त पैसाबाट युवतीको उपचार हुन्छ, ऊ आँखा देख्ने पनि हुन्छे । तर युवतीलाई के लागेको हुन्छ भने खर्च जुटाइदिने मान्छे असाध्यै धनी र दयालु हुनुपर्छ । चार्ली त्यो केटीले आँखा देखेकोमा असाध्यै खुसी हुन्छन् र खर्च आफूले जुटाएको भन्न उनलाई गारो पर्छ । ८ हजार ९३ फिटको यो मानवतावादी चलचित्र बनाउनका लागि ३ लाख १४ हजार २ सय ५४ फिट रिल खिचिएको थियो । पैसाका लागि अपराधसमेत गर्न पछि नपर्ने द्रव्यकेन्द्री समाजलाई चार्लीले यस चलचित्रबाट पैसाको उपयोगिता सिकाएका छन् ।   मोर्डन टाइम्स चार्लीको सर्वोच्कृष्ट चलचित्र हो तर दुर्भाग्य वा सौभाग्य के भयो भने यसै चलचित्रका कारण उनलाई कम्युनिस्ट भएको आरोप लगाइयो । कम्युनिस्टको क पनि सुन्न नसक्ने अमेरिकी सरकार वास्तवमा चार्लीको लोकप्रियताबाट भयभीत थियो । चार्लीको लोकप्रियताकै कारण सरकारपक्षीय चलचित्र निर्माताहरुको बजार भित्रभित्रै भत्किँदै पनि थियो । कुनै बाहना निकालेर चार्लीलाई समाप्त पार्नु उनीहरुको योजनाभित्रै थियो । ठीक यही बेला चार्लीको मोर्डन टाइम्स् आउनु अमेरिकी सरकारका लागि राम्रो बाहना मिल्यो ।   भएको के थियो भन सन् १९५० मा जोसेफ म्याककार्थी नामका एक सिनेटरले आफूसँग २०० जना कम्युनिस्टहरुको सूची रहेको घोषणा गरे । त्यतिबेला कम्युनिस्टहरुसँग अमेरिका यति धेरै आताल्लिएको थियो कि कसैमाथि कम्युनिस्टको शंका लाग्नेबित्तिकै अमेरिकाविरोधी क्रियाकलापमा संलग्न भएको आरोपमा तुरुन्तै अदालत पु¥याउन सकिन्थ्यो । म्याककार्थीको यो घोषणापछि उनीहरुले आफ्ना विरोधीहरुलाई कम्युनिस्टको आरोपमा धमाधम कारबाही चलाउन थाले । धेरै क्षेत्रका उत्कृष्ट र प्रतिभावान् व्यक्तिहरु पलायन रोज्न बाध्य बनाइए । चलचित्रमा पनि यसको प्रभाव प¥यो र धेरै कलाकार तथा चलचित्रकर्मीहरु यस क्षेत्रबाटै पलायन भए । चार्लीजस्तै गरी कम्युनिस्टको आरोप लागेकाहरु हलिवुडमा धेरै देखिए । सचेत चलचित्रकर्मीहरु यस अभियानका विरुद्ध उठे तर जित्न सम्भव थिएन, जितेनन् । उनीरुलाई फेरि चलचित्र उद्योगमा काम गर्न नपाउने गरी सजाय तोकियो । यसै सिलसिलामा चार्ली पनि अमेरिकाबाट निर्वासित भए । तर यस घटनाको विरोध धेरैतिरबाट हुन थालेपछि बाध्य भएर १९५४ मा अमेरिकी अदालतले म्याककार्थीको अभियान गलत भएको फैसला सुनाएर आफ्नो इज्जतलाई धान्ने प्रयास ग¥यो ।   हो, स्टालिनसँग केही मतभेद भए पनि चार्ली रुसी जनतालाई माया गर्थे र रुसी जनताको हत्या गर्नु गल्ती हो भन्थे । उनले एक सम्बोधनमा ‘कमरेड’ शब्दको प्रयोग गरे तर आफूलाई ‘म कम्युनिस्ट हुँ’ भनेर घोषणा गरेनन् । उनले ‘म कलाकार हुँ, राजनीतिज्ञ होइन तर शान्तिको बाहक हुँ’ भनेर सफाइ दिए । वामपन्थी संघ–संस्थासँग अलिकति पनि सहानुभूति राख्नेलाई देशद्रोहीको संज्ञा दिने अमेरिकी सरकारको जाँचबुझ ब्युरो (एफबिआई) ले चारघन्टा लामो सोधपुछ गरेको थियो । त्यस सोधपूछमा उनलाई ‘म कम्युनिस्टहरुलाई घृणा गर्छु’ भन्न लगाइएको थियो । त्यो कुरा चार्लीले अस्वीकार गरे । उनले त्यहाँ रुसीहरुको साहसको प्रशंसा गरे र रुसमा आफ्ना साथीहरु भएको स्वीकार गरे । उनले त्यस सोधपुटमा काला जातिका कलाकार पावल रोबर्सन र प्रसिद्ध नाटककार बर्टोल्ड ब्रेख्तजस्ता प्रतिभाहरु आफ्ना साथी भएकोमा गौरव गर्छु भनेर भनेका थिए । यस्ता कम्युनिस्टहरुलाई साथीका रुपमा पाउँदा गर्व गर्ने भनेर अमेरिकाले उनलाई कम्युनिस्ट ठहर गरेको थियो ।   चार्लीलाई कम्युनिस्ट भएको प्रमाणका रुपमा पेस गरिएको चलचित्र ‘मोर्डन टाइम्स’ एउटा बेरोजगार मजदुरको कथा हो । अन्य चलचित्रहरु जस्तै यो पनि हास्य रसमा बनाइएको चलचित्र हो । यसमा पनि चार्लीले अमेरिककाका लाखौं बेरोजगारहरुकै प्रतिनिधित्व गरेका छन् । यसअघिका चलचित्रहरुमा गरिब ज्यादा देखिने ट्र्याम्प यस चलचित्रमा भने बन्द–हडतालकर्ता मजदुरका रुपमा पनि देखिएको छ । वास्तवमा ऊ नेता होइन तर फेरि पनि ऊ नेता हो । अथवा ऊ नेता हुन सक्छ । किनभने मानवीय संकट त्यहाँ यसरी मौलाएको छ कि जो–कोही पनि भोलि विद्रोही बन्ने सम्भावना छ, नेता बन्ने सम्भावना छ । यद्यपि एक ठाउँमा झन्डा बोकेको देखिए पनि चलचित्रमा ट्र्याम्प नेता बनेको छैन ।   मोर्डन टाइम्समा मिसिनमा पिसिएको मानवता यस चलचित्रमा देखाइएको छ । पुँजीपतिहरुले गरिब वा मजदुरहरुलाई कसरी अमानवीय श्रम गराउँछन् र संवेदनाको तहमा पनि मानवका रुपमा स्वीकार गर्दैनन् भन्ने कुरा पनि यसमा छ । ट्र्याम्पको विद्रोही र मानवतावादी चरित्रले सिंगो चलचित्र भरिएको छ । हाँसो जति धेरै छ, मुटु नै निमाठिने दुःख र अत्याचार पनि यस चलचित्रमा देख्न पाइन्छ । त्यति मात्रै होइन, यसले अमेरिकी सरकारको पंगुपना र गैरजिम्मेवारीमाथि त्यत्तिकै चोटिलो व्यंग्य पनि गरेको छ । अमेरिकी समाजको असमानता, आर्थिक विभेद, बेरोजगारी समस्या, भोक, गरिबी र क्रूरता यहाँ झल्किन्छ । यतिसम्म कि बाँच्नका लागि गरिएको (रोटीको) चोरी पनि यहाँ असाध्यै न्यायिक र सही देखिएको छ ।   मृत्युपछि पनि लोकप्रियतामा कहिल्यै पछि नपरेका चार्लीको शव सन् १९७८ को फेब्रुअरी ३ मा रहस्यमय ढंगले बेपत्ता भयो । शवको खोजीमा प्रहरीहरु धेरै समय खर्च भयो र अन्ततः हराएको साढे दुई महिनापछि उक्त शव फर्काउन प्रहरी सफल भयो । सधैँ मानवताका पक्षमा, स्वतन्त्र र सुन्दर समाजका पक्षमा निरन्तर संघर्ष गरिरहने चार्लीले आफूलाई कुनै देशविशेषको मात्रै नभई अन्तर्राष्ट्रिय मानव समाजको एक सदस्य मान्दै भनेका छन्, ‘तपाईंहरूसँग भएको शक्तिले जीवनलाई सुन्दर र स्वतन्त्र बनाउँछ । त्यसले जीवनलाई एउटा रोमाञ्चकारी आश्चर्यमा पु¥याउन सक्छ । त्यसैले जनताको शासनका लागि हामीले त्यस शक्तिलाई जुटाउनु पर्छ । हामी एकजुट हुनु पर्छ । हामी एउटा नयाँ संसारका लागि लड्नु पर्छ ।’
Khabardabali

यो नेपाली भाषाको अनलाइन समाचार संस्था हो । हामी तपाईहरुमा देशविदेशका समाचार र विचार पस्कने गर्छौ । तपाईको आलोचनात्मक सुझाव हाम्रा लागी सधै ग्रह्य छ । हामीलाई पछ्याउनुभएकोमा धन्यवाद । हामीबाट थप पढ्न तल क्लिक गर्नुहोस् ।

बाँकेमा थप ६ कोरोना संक्रमितको मृत्यु 

काठमाडौं । बाँकेमा पछिल्लो एक रात र विहान गरी ६ जना कोरोना संक्रमितको मृत्यु भएको छ ।  भेरी अस्पताल नेपालगंजमा ४ र नेपालगंज कलेज कोहलपुरमा २ जना  ग...

पञ्जाबविरुद्ध दिल्लीको शानदार जित, उक्लियो शीर्ष स्थानमा

काठमाडौं । भारतमा जारी १४औँ सिजनको आईपीएलअन्तर्गत पञ्जाब किंग्सविरुद्ध दिल्ली क्यापिटल्स सात विकेटले विजयी भएको छ । पञ्जाबले दिएको १ सय ६७ रनको लक्...

ओलीलाई विश्वासको मत लिनका लागि राष्ट्रपतिले बोलाइन् प्रतिनिधिसभा बैठक

काठमाडौं । राष्ट्रपति विद्यादेवी भण्डारीले प्रतिनिधिसभाको अधिवेशन आह्वान गरेकी छिन् । प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीलाई विश्वासको मत लिने प्रयोजनका लागि...

पोखरेललाई अर्को झड्का : एमाले लुम्बिनिका सांसद दृगनारायणको पदबाट राजीनामा

काठमाडाैं ।  नेकपा एमालेका लुम्बिनी प्रदेशसभा सदस्य दृग नारायण पाण्डेले राजीनामा दिएका छन् । कपिलबस्तु २ (क) बाट निर्वाचित पाण्डले सभामुखसामू राजीनामा...

शंखर पोखरेललाई झड्का : बिमला वली माओवादी प्रवेश गरेपछि एमालेकाे बहुमत गुम्यो

लुम्बिनी। लुम्बिनी प्रदेश सांसद बिमला वली माओवादीमा प्रवेश गरेकी छन्। ओली माओवादीमा प्रवेश गरेसँगै शंकर पोखरेलको बहुमत गुमेको छ।  माओवादी र एमाले विभा...

मुख्यमन्त्री पोखरेलले राजिनामा दिनुको रहस्य !

काठमाडौं। लुम्बिनी प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंकर पोखरेलले आज बिहान पदबाट राजीनामा दिएका छन्। पोखरेलले एकल बहुमतको सरकार बनाउन राजीनामा दिएको बुझिएको छ। ...

मुख्यमन्त्री पोखरेलको राजिनामा स्विकृत : एकल सरकारको दावी 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले मुख्यमन्त्रीबाट दिएको राजिनामा स्विकृत भएको छ ।  पोखरेलले दिएको राजिनामा प्रदेश प्रमुख धर्म...

लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्रीको अकस्मात राजिनामा 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले राजिनामा दिएका छन् । अविश्वास प्रस्तावको सामना गरिरहेका पोखरेलले अकस्मात राजिनामा दिएका हुन् ।...

भरतपुरमा दुई स्थानमा आइसोलेसन केन्द्र बनाइने

चितवन । भरतपुरस्थित वागीश्वरी र शारदानगरमा आइसोलेसन केन्द्र बनाउन जिल्लाको उच्चस्तरीय टोलीले  स्थलगत अध्ययन तथा छलफल गरेको छ ।  चितवनबाट प्रतिनिधित...

कारमा मृत भेटिएका तीनैजना बालकको पहिचान खुल्यो

दाङ् । तुलसीपुर उपमहानगरपालिका–६ को स्याउली बजार नजिक रोकिराखेको भारतीय नम्बरको कारभित्र हिजो शनिबार बेलुका मृतावस्थामा भेटिएका तीनैजना बालकको आज पहिच...

अरु धेरै
Vianet Nepal Internet
world Link Nepal
Alphabet Education Consultancy

प्रतिकृया लेख्नुहोस्:

Salt Trending Alphabet Education Consultancy Pioneer Software Technologies