Ntc summer Offer
Khabar Dabali २४ बैशाख २०८१ सोमबार | 6th May, 2024 Mon
NIMB

चर्चित लेखकहरु : <br>आफूले आफैंलाई कस्तो देखिरहेछन् ?

भनिन्छ, लेखनकर्म त्यति सन्तुष्टि मिल्ने पेसा होइन । लेखेरै बाँच्न सक्ने अवस्था नेपालमा छैन । आजसम्मको इतिहासले यस्तै देखाएको छ । पर्याप्त अध्ययनविना कुनै पनि विषयमा लेख्नु असम्भव छ । लेखिएका लेखहरु पुस्तकाकार रुपमा प्रकाशित गर्नु वा अखबारमा छाप्नु पनि चुनौतीकै विषय हो । स्थिति यस्तो हुँदाहुँदै पनि हामीकहाँ धेरै त्यस्ता व्यक्तित्व छन्, जसले लेखेरै जीवनका महत्वपूर्ण समय गुजारेका छन् । उनीहरुले राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय स्तरमा ख्याति कमाइसकेका छन् । यसरी पाठकबीच लोकप्रिय बन्न सफल उनीहरु कसरी लेखक बन्न समर्थ भए ? अनि आफूले आफैंलाई कस्तो पाएका छन् ? यसै विषयमा हामीले केही लेखकहरुलाई प्रस्तुत गरिरहेका छौं । आगामी अंकमा क्रमशः अरु लेखकहरुबारे प्रस्तुत गर्दै जाने छौं । –सम्पादक । किशोर नेपाल
कसैको प्रेरणाबाट मैले लेख्न सुरु गरेको होइन, मेरो स्वतःस्फूर्त प्रेरणाबाटै अघि बढेको हुँ । लेख्न मन लागेर, आत्मसन्तोषका लागि नै मैले लेख्न थालेको हुँ ।
स्कुलमा पढ्दा ठूलठूला कविहरुका कविता पढ्ने गरिन्थ्यो । ती पढ्दापढ्दै अफूले पनि लेख्ने रहर जाग्यो अनि लेख्न सुरु गरियो । त्यहींबाट मेरो लेखनयात्राको सुरुआत भयो । कसैको प्रेरणाबाट मैले लेख्न सुरु गरेको होइन, मेरो स्वतःस्फूर्त प्रेरणाबाटै अघि बढेको हुँ । लेख्न मन लागेर, आत्मसन्तोषका लागि नै मैले लेख्न थालेको हुँ । \"kishowar_nepal_khabardabali\"१० वर्षको उमेरमा ‘बालक’ भन्ने बाल संगठनले प्रकाशित गरेको मासिक पत्रिकामा मेरो एउटा कविता प्रकाशित भएको थियो । त्यतिबेला म पशुपति विद्यालयमा पढ्ने गरेको थिएँ । त्यही प्रकाशित गरेबापत त्यतिबेला मैले १० रुपैयाँ पारिश्रमिक समेत पाएको थिएँ । मेरो पहिलो कथा ‘रुपरेखा’ प्रकाशित भयो । त्यस्तैगरी ब्रेमगनको अन्तिम आवाज भन्ने कथा प्रकाशित भयो, त्योभन्दा अघि पनि मेरा कथाहरु निस्किएका थिए– सालचाहिँ यकिन थाहा भएन । २०२४–२५ मा ‘लुम्बिनी सन्देश’ भन्ने पत्रिकाका सम्पादक मोदनाथ प्रश्रित हुनुहुन्थ्यो । मैले गौतम बुद्धको बारेमा एउटा कविता लेखेको थिएँ । त्यो कवितालाई प्रश्रितजीले लुम्बिनी सन्देशको पहिलो पृष्ठमै छापिदिनुभएको थियो । प्रतापकुमार भट्टले भैरहवाबाट दैनिक रेडियम भन्ने पत्रिका निकाल्ने गर्नुहुन्थ्यो । त्यसमा पनि मैले कविताहरु छपाउने गर्थें । यसरी मेरा कविताको विस्तार भएको हो । मेरो ‘चिन्ताका क्षणहरु’ निबन्धसंग्रह प्रकाशित भएको छ । यो नेपालीमा एमएदेखि सबै तहमा पढ्नुपर्छ । लेखन मेरो रुचि हो, यसलाई मैले सफलता र असफलतासँग जोडेर हेर्ने गरेको छैन । मैले जे लेखेको छु, राम्रो लेखेको छु । मेरा जति रचना प्रकाशित भएका छन्, जुन माया मैले पाठकहरुबाट पाएको छु– त्यसबाट म सन्तुष्ट छु । खगेन्द्र संग्रौला
मान्छे विभिन्न कुराबाट प्रेरित हुन्छ । मेरो आफ्नै कुरा गर्नुहुन्छ भने मेरा बा ज्योतिष हुनुहुन्थ्यो । मेरा बाले राम्रो भाका हालेर श्लोक भन्नुहुन्थ्यो । मेरा गुरु पनि छन्दमा श्लोकहरु लेख्ने गर्नुहुन्थ्यो ।
मैले मेरो गाउँकै सरस्वती विद्यालयमा छ–सात कक्षामा पढ्दाखेरी सरस्वती पूजामा ‘सरस्वती बन्दना’ लेखें । त्यही नै मेरो रचनारम्भ हो । विद्यालयका संस्कृत गुरु टेकनाथ पण्डितको नक्कल गर्दै सरस्वती बन्दना लेखेको थिएँ । \"khagendra_sangruola_khabardabali\"मान्छे विभिन्न कुराबाट प्रेरित हुन्छ । मेरो आफ्नै कुरा गर्नुहुन्छ भने मेरा बा ज्योतिष हुनुहुन्थ्यो । मेरा बाले राम्रो भाका हालेर श्लोक भन्नुहुन्थ्यो । मेरा गुरु पनि छन्दमा श्लोकहरु लेख्ने गर्नुहुन्थ्यो । त्यो भेग पनि दार्जलिङको नजिक पर्ने भएका कारण दार्जलिङका साहित्यिक गतिविधिको त्यहाँ प्रभाव पर्नेगरेको थियो । यी विभिन्न कुराहरुको प्रभावबाट म साहित्यतर्फ आकृष्ट  भएको हुँ । २०२२ सालतिर होला, म काठमाडौंमा बसेर आईए पढ्न आएको थिएँ । त्यतिबेला काठमाडौंबाट प्रकाशित हुने ‘बिहानी पाक्षिक’ पत्रिकामा ‘अधुरो प्रेम भिजेको रुमाल’ शीर्षकको कथा प्रकाशित भएको थियो । यो कथा मैले पठाएको करिव ६ महिनापछि छापिएको थियो  । त्यतिबेला ‘रुपरेखा’ मा विभिन्न लेखहरु, पाठकपत्रहरु पठाउने गर्थें । धेरै पटक पठाएपछि भूपिको कुनै एउटा कवितामाथिको टिप्पणी छापिएको थियो । तर, बिहानी पत्रिकामा नै त्यो ठूलो रचना छापिएको हो । हालसम्म मेरा चार वटा कथासंग्रह, पाँच वटा निबन्ध संग्रह र तीन वटा उपन्यास प्रकाशित भइसके । म धेरै प्रतिभाशाली मान्छे होईन । म धेरै अध्यनशील र मेहनती मान्छे पनि होइन । शाही पञ्चायतले अभिव्यक्ति स्वतन्त्रतामाथि कठोर दमन गरेको बेलामा मेरो पढ्ने–लेख्ने काम हुन्थ्यो । मेरो लेखन पनि कहिल्यै व्यवस्थित भएन । मेरो अध्यन–लेखन क्षमताले म ठीकैको लेखक हुँ जस्तो लाग्छ । आफू सन्तुष्ट हुनुभन्दा पनि प्रयत्न चाहिँ गरेको हुँ भन्ने लाग्छ । लेख्नु भनेको जीवनजगतसँग सम्पर्क र संवाद गर्ने कार्य हो । मेरो लेखन भनेको समाजका उत्पीडित वर्गहरुलाई आफ्नो अधिकार प्राप्तिका लागि जागृत गर्ने काम हो । सामाजिक परिवर्तन र सांस्कृतिक उन्नयनका लागि प्रयत्न गर्नु नै साहित्यको उद्देश्य हो भन्ने मलाई लाग्छ । जो लेखक बन्न चाहन्छ, उसले गुरु खोज्नु हुँदैन । तपाईंको हात समाइदिएर लेखनकर्ममा डोराइदिने कोही पनि हुँदैन । दोस्रो कुरा, नेपालको इतिहास र समाजको गम्भीर अध्यन गर्नुपर्छ । लेखक बन्न चाहनेले रातारात मान पाउने र दाम पाउने अपेक्षा गर्नु हुँदैन । लेखन भनेको जोखिमको काम हो, साधारण तरिकाले जोखिम मोलिँदैन । कृष्णज्वाला देवकोटा
म खासै लेखक नै त भएको छैन भन्ने लाग्छ । हामी अखबारको फ्रेममा मात्रै लेख्ने गर्छौं । लेखनका पनि धेरै विधाहरु छन् । मेरो विशेषता भनेको आफूले लेखेका वस्तुहरुलाई भिन्न बनाउन खोज्नु हो । हामीले लेखनमा धेरै सुधार गर्नुपर्ने छ ।
मेरो लेखनको सुरुआत नेपाल समाचारपत्रबाट भएको हो । २०५२ सालमा नेपाल समाचारपत्रमा एउटा लेख प्रकाशित गरेको थिएँ, त्यसै बेलादेखि अखबारी लेखनको सुरुआत भएको हो । नेपाल समाचारपत्रमा मैले लेख प्रकाशन गर्नका लागि त्यस्तो कुनै अप्ठ्यारो भोग्नु परेन । यस अर्थमा म आफैंलाई ‘लक्की’ ठान्नुपर्छ । मलाई लाग्छ, त्यति धेरै संघर्षविना नै मैले लेखेका एक–दुई वटा बाहेक सबै लेखहरु प्रकाशित भए । \"krishnajwala_devkota_khabardabali\"अखबारी लेखनको बढोत्तरीसँगै मेरो साहित्यिक लेखनको मात्रामा भने कमी आउँदै गयो । मैले ०५९ मा कान्तिपुरमा, त्यसपछि राजधानीमा र ०६० सालतिर फेरि कान्तिपुरमा काम गरें । मैले बुधबार साप्ताहिकमा नियमित रुपमा स्तम्भ लेख्थें । राजधानी दैनिकमा पनि लगभग २ वर्षजति नियमित स्तम्भ लेखें । कान्तिपुरमा पनि मेरो ‘फरक मत’ भन्ने स्तम्भ नै थियो । अहिलेसम्म मेरो कुनै कृति छैन, प्रकाशनका लागि त्यस्तो गतिलो सामग्री पनि छैन । पुस्तक निकालिहालौं भन्ने मलाई कहिल्यै लागेन । अखबारी लेखनहरुलाई संकलन गर्नुपर्छ भन्ने चाहिँ लागेको छ । म खासै लेखक नै त भएको छैन भन्ने लाग्छ । हामी अखबारको फ्रेममा मात्रै लेख्ने गर्छौं । लेखनका पनि धेरै विधाहरु छन् । मेरो विशेषता भनेको आफूले लेखेका वस्तुहरुलाई भिन्न बनाउन खोज्नु हो । हामीले लेखनमा धेरै सुधार गर्नुपर्ने छ । सोमत घिमिरे
कति अवस्थामा बोल्दाबोल्दै त्यसैलाई शब्दमा उतार्ने मनसायले लेखक भइयो । मेरा हजुरबुबाले पनि कलम चलाउने गर्नुहुन्थ्यो । उहाँको प्रेरणाले पनि लेखनकार्यमा मलाई केही ऊर्जा मिलेको हो ।
लेखक कसरी भइयो ? यसका धेरै पाटाहरु छन् । कति अवस्थामा बोल्दाबोल्दै त्यसैलाई शब्दमा उतार्ने मनसायले लेखक भइयो । मेरा हजुरबुबाले पनि कलम चलाउने गर्नुहुन्थ्यो । उहाँको प्रेरणाले पनि लेखनकार्यमा मलाई केही ऊर्जा मिलेको हो । चितवनबाट प्रकाशित हुने पारदर्शी साप्ताहिक पत्रिकाबाट मैले लेखनको सुरुआत गरेको हुँ । त्यतिखेर मैले नेपाली विकासको बाटो के हो भन्ने शीर्षकमा एउटा लेख प्रकाशित  गरेको थिएँ । त्यो प्रकाशनका लागि त्यति धेरै संघर्ष गर्नु परेन । यत्ति हो कि लेख अलि लामो भयो भनेर सम्पादक भन्ने गर्थे । \"shomat_ghimire_khabardabali\"हालसम्म मैले लेखेका र प्रकाशीत भएका लेख–रचनाहरु लगभग दुई सयको हाराहारीमा छन् । राष्ट्रिय दैनिकमा धेरै लेख–रचनाहरु प्रकाशित भएका छन् । पुस्तकाकार रुपमा मेरो ‘नेपालमा संघीयता र नागरिक सर्वोच्चता’ विषयक कृति प्रकाशित भैसकेको छ । आफूले आफैंलाई भन्नुपर्दा म त्यति धेरै ठूलो लेखक नै बनेको त होइन । तर, मैले जति गरेको छु, गर्न सकेको छु यसमा सन्तुष्ट नै छु । हामीले गर्नु धेरै छ । कतिपय सन्दर्भमा मैले गरेका विश्लेषणहरु मिलेका छन् । यसो हुँदा मलाई खुशी लागेको छ । लेखनलाई अझै विकसित र परिष्कृत गर्न लागीपर्ने छु । निनु चापागाईं
मैले साह्रै निर्गतिलो लेखेको छु भन्ने चाहिँ लागेको छैन
म लेखक बन्छु भनेर नै बनेको त होइन । अलिअलि साहित्यको विद्यार्थी थिएँ । म पुतलीसडकको संस्कृत महाविद्यालयमा पढ्थें । त्यतिबेला साहित्य पढ्ने बानी थियो । पढ्ने क्रममै पढेका कुरालाई लेख्ने क्रम बस्यो । त्यसै क्रममा लेख्ने कामको सुरुआत गरें । म सम्भवतः १२ वर्षको थिएँ । त्यतिबेला आनन्ददेव भट्ट म पढ्ने विद्यालयमा पुग्नुभएको थियो । सरस्वती पूजाको दिनमा उहाँले कविता गोष्ठी गर्ने बताउँदै गुरुहरुले सबै विद्यार्थीलाई कविता लेख्न भन्नुभयो । त्यही लहैलहैमा मैले १६ सालमा २ रुपैयाँ पुरस्कार जितेको थिएँ । \"ninu_chapagai_khabardabali\"मेरो लेखनको सुरुआत यहीँबाट भएको हो । पहिल्यैदेखि नै मेरो परिवार धेरै ठूलो त होइन, स–सानो साहित्यिक नै थियो । मेरा बूढो हजुरबुवा पं. यज्ञनिधि चापागाईं पूर्वाञ्चलकै पहिलो खण्डकाव्य लेख्ने व्यक्ति हुनुहुन्छ । बुबाले पनि कविताहरु लेख्ने गर्नुहुन्थ्यो । २०२४ सालमा मेरो पहिलो कथा अबोध राल्फाहरुले निकालेको पहिलो पत्रिकामा प्रकाशित भएको थियो । यो प्रकाशन गर्न कुनै गाह्रो थिएन किनभने हामीले मिलेर नै यो पत्रिका चलाएका थियौं । तत्कालीन अवस्थामा सम्पादक भन्ने पनि थिएन त्यो पत्रिकामा । अहिलेसम्म मेरा मौलिक कृतिहरु पाँच वटा छन् । ‘यथार्थवादी रचनादृष्टि र विवेचना’ पहिलो समालोचनासंग्रह हो । दोस्रो कृति ‘माक्र्सवादी चिन्तनमा सौन्दर्य’ हो । तेस्रो ‘सन्दर्भ, संस्कृति र सांस्कृतिक रुपान्तरण’ अनि चौथो ‘उत्तरआधुनिकतावाद ः भ्रम र वास्तविकता’ समालोचनासंग्रह हो । ‘दलित सौन्दर्यशास्त्र र साहित्य’ गतेवर्ष साझाबाट छापिएको हो । हालसम्म मैले सम्पादन गरेका र रचना गरेका कृतिहरु २२ वटा पुगेका छन् । समग्रमा आफूले आफैंलाई आत्ममूल्याङ्कन गर्ने कुरा त हुँदैन तर पनि मैले जुन क्षेत्रमा गरेको छु, त्यो क्षेत्रमा अरुले धेरै नगरेको हुनाले मैले साहै्र निर्गतिलो लेखेको छु भन्ने चाहिँ लागेको छैन । राजेन्द्र महर्जन
मैले बाँचेको समयमाथि अग्रगमनका लागि मैले कति हदसम्म लेखकीय हस्तक्षेप गर्न सकें, यसको निर्णायक मण्डली त मेरा प्यारा पाठकै हुन्, म होइन ।
मैले बाँचेको समय र परिस्थिति अनि तिनले मेरो मनस्थितिमा पारेका असरको कूल जोड हो– मेरो लेखनजीवन । मैले बाँचेको समय र परिस्थितिसँग मेरो रुचिको अन्तक्र्रिया हुँदा अभिव्यक्तिको माध्यमका रुपमा कलम चल्न थालेको हो । २०३५–३६ सालको आन्दोलनको प्रभावस्वरुप स्कुले जीवनमै कलम चलाउन थालियो । तर, प्रकाशन र सार्वजनिक वाचन भने क्याम्पसको कालखण्डमा मात्रै भयो । सुरुमा नेपालभाषामा कविता र कथाको लेखन, प्रकाशन, वाचनसँगै ‘प्याकिं’ नामक सामयिक प्रकाशनको सम्पादनबाट लेखन क्षेत्रमा हाम्फालेको हुँ । \"rajendra_maharjan_khabardabali\"म स्कुल र क्याम्पसका औपचारिक अध्ययनभन्दा बेसी रुचि रुपान्तरणकारी राजनीति र जनमुखी साहित्यको तिर्सनाले लेखनतिर तानिएँ । अध्ययनको क्रममा माक्र्सवादले मेरो दृष्टिकोण बनायो भने वामपन्थी राजनीतिले मेरो आचरणलाई निर्देशित ग¥यो र जनमुखी साहित्यले मेरो लेखनलाई डोर्यायो । यसै क्रममा व्यक्तिविशेषभन्दा पनि रुपान्तरणकारी दर्शन, राजनीति र साहित्य नै मेरा प्रेरणा भए । पुल्चोक इन्जिनियरिङ क्याम्पसमा अध्ययन गर्ने नेपालभाषाप्रेमी विद्यार्थीहरुले वार्षिकरुपमा निकाल्ने पत्रिका ‘जः’ (प्रकाश)मा नेपालभाषाका मेरा दुइटा मुक्तक प्रकाशित भएका थिए । त्यस्तै, नेपाली भाषामा प्रख्यात पत्रिका ‘वेदना’मा अभिमन्यु ज्यापुको नाममा ‘भोकको औषधी’ नामक लघुकथा छापिएको थियो । यी दुवै रचनाको प्रकाशनकाल २०४१/४२ हुनुपर्छ, समय ठ्याक्कै याद भएन । मलाई पत्रिकाका रचना प्रकाशनका लागि विशेष संघर्ष गर्नु परेन । राजनीतिक र भाषिक आन्दोलनमा लागेकाले ती आन्दोलनसँग नजिक रहेका पत्रिकामा आफ्ना रचना छपाउन कुनै गाह्रो भएन । ‘जः’ (प्रकाश)को टिममा मेरा मित्र शान्त महर्जन र प्रकाश तण्डुकार क्रियाशील थिए । ‘वेदना’मा त हुलाकबाटै रचना पठाएको थिएँ, पहिलो प्रयासमै छापिएको थियो । त्यसबीचमा कीर्तिपुर क्षेत्रमा मासिकरुपमा साहित्यिक गोष्ठी आयोजना गर्दै, ‘प्याकिं’ प्रकाशन र सम्पादनको पनि मुख्य जिम्मेवारी सम्हाल्न थालिएपछि रचना प्रकाशनको दुःख हुने कुरै भएन । सम्पादकको जिम्मेवारी लिएपछि साहित्यिक रचना लेखन कम हुन थाल्यो । मेरो कलमलाई साहित्यिक रचनाले भन्दा राजनीतिक लेखनले बेसी तान्न थाल्यो । यसबीचमा दुई दर्जनभन्दा बेसी किताबको लेखन र सम्पादन गरियो होला । तर, ती किताबमध्ये लेखनमा ‘विश्वक्रान्तिका नायक : चे ग्वेभारा’, ‘समाजवादको सपना’, ‘अमेरिकी साम्राज्य र सद्दाम’ उल्लेखनीय रहे । सम्पादित किताबमा ‘आमूल परिवर्तनको खाका’, ‘पुँजीवाद र नेपाल’, ‘बदलिँदो नेपाली समाज’, ‘नेपालमा वर्णव्यवस्था र वर्ग–सङ्घर्ष’ र ‘सत्ता–विमर्श र दलित : अम्बेडकरको दृष्टिकोण र विवेचना’जस्ता किताब रहेका छन् । लेखकका सफलता र असफलताको निर्णय लेखक स्वयम्ले गर्नु उचित होइन, वस्तुनिष्ठ पनि हुँदैन । हुन त कमै मात्रै लेखकले आफूलाई असफल ठान्छ, यस्तो आत्ममूल्यांकन आत्मगतै हुन्छ, वस्तुसम्मत हुँदैन । मैले बाँचेको समयमाथि अग्रगमनका लागि मैले कति हदसम्म लेखकीय हस्तक्षेप गर्न सकें, यसको निर्णायक मण्डली त मेरा प्यारा पाठकै हुन्, म होइन । एउटा कुराचाहिँ सत्य हो, आफूले बाँचेको समयमाथि हस्तक्षेप गर्न सकिएन भने लेखनसँगै लेखकको पनि मृत्यु हुन्छ । युग पाठक
लोकप्रियता कमाउने हिसाबमा या मान्छेले चिन्ने हिसाबले म अहिले सफल लेखक हुँ भन्ने नै ठान्छु । लेखनको गुणवत्ताको हिसाबले सफल हुनका लागि चाहिँ मैले अझै मेहनत गर्न बाँकी छ ।
लेखन भन्न्ने कुरा कस्तो हुँदोरहेछ भने जो कसैलाई पनि एउटा खास चिजले बिस्तारै बानी लाउँदै लैजान्छ । मैले के पनि भन्ने गरेको छु भने कसैलाई सिग्रेट खाने बानी लागेको जस्तो, कसैलाई कतै हिँडिरहन मन लागेको जस्तो वा कसै–कसैलाई धर्म–कर्ममा बानी लागेको जस्तो लेखनको पनि बानी हुँदो रहेछ । एउटा खास चिजमा बानी लाग्ने सम्भावना विभिन्न कारणले हुन्छ जस्तो मलाई लाग्छ । एउटा व्यक्तिको मानसिकताको कारणले गर्दा, मनोवैज्ञानिक कारणले गर्दा, समाजको कारणले गर्दा, परिवारको वातावरणको कारणले पनि हुन्छ– त्यस्तै एउटा कुनै कारणले म लेखनमा आएँ । \"yug_pathak_khabardabali\"जसरी बजारमा युग पाठकले पाठकपत्र लेखेर लेखन सुरु गरेको भन्ने प्रचार छ, यो हुनै सक्दैन । म पहिलेदेखि नै लेख्ने काममा लागिराखेकै थिएँ । यति मात्रै हो, मलाई मिडियाले चिनेको थिएन । मैले लेखेका कविताहरुको मकवानपुर–चितवनमा राम्रै चर्चा हुन्थ्यो । म कविता सुनाउनका लागि विभिन्न ठाउँमा गइरहन्थें । यही काठमाडौंमा पनि ५८–५९ सालतिरको साहित्यसन्ध्यातिर मेरा कविता चर्चित नै हुन्थे । त्यसपछिको लामो समय मैले हेटौंडामा त्यहींकै पत्रिकामा लेखें । उपन्यासमा पनि पटक–पटक कोशिस गर्दै थिएँ । पाठकपत्र लेखिरहँदा पनि म वास्तवमा उपन्यास लेख्ने क्रममा दामनको एउटा गेस्टहाउसमा बसेको थिएँ । र, त्यही उपन्यास लेख्ने क्रममै कुनै दिन पाठकपत्र लेख्न मन लागेको हो । वास्तवमा त्यो पाठकपत्रले मलाई धेरै मान्छेले चिन्ने बनाएको कुरा भने साँचो हो । लेखक बन्नका लागि लामो प्रक्रियाबाट गुज्रनुपर्छ । मेरो पहिलो प्रकाशित कविता ‘परिणाम’ हो, जुन हेटांैडाबाट प्रकाशित ‘प्रयास’ साप्ताहिकमा प्रकाशित भयो । पत्रिकाका तत्कालीन सम्पादक कौशल पाण्डेसँग राम्रै सम्बन्ध भएका कारण त्यति धेरै कठिन भएन । त्यसपछि विभिन्न पत्रिकामा कविताहरु प्रकाशित हुने क्रम बढेको हो । मेरो पहिलो लेख चाहिँ एमए पढ्न काठमाडौं बसेका बेला ‘काठमाडौं पोस्ट’ मा छापिएको थियो र सोही पत्रिकामा मेरा लेख पटक–पटक छापिए । लोकप्रियता कमाउने हिसाबमा या मान्छेले चिन्ने हिसाबले म अहिले सफल लेखक हुँ भन्ने नै ठान्छु । लेखनको गुणवत्ताको हिसाबले सफल हुनका लागि चाहिँ मैले अझै मेहनत गर्न बाँकी छ । नरेन्द्रजंग पिटर
अनेकौं अभावका बाबजुद जति सकियो त्यति पोख्दै जाने क्रममा कसरी लेखक भइयो
जब संवेदना हृदयमा उर्लिएर वर्गसंघर्षका चाप र विद्रोहका चापहरु देखियो, अन्याय र अत्याचारलाई सहन सकिएन, हृदय उर्लिएका मनका कुरालाई शब्दबाट व्यक्त गर्ने क्रममा अनेकौं अभावका बाबजुद जति सकियो त्यति पोख्दै जाने क्रममा कसरी लेखक भइयो, थाहै भएन । \"narendrajanga_petter_khabardabali\"मेरो वर्गका दुस्मनहरुले हाम्रो अस्मितामाथि आक्रमण गरे, हामीलाई उत्पीडनमा पारे । त्यसका विरुद्ध पैदा भएको आक्रोशको अभिव्यक्ति शब्दमा व्यक्त भयो । सबैलाई अक्षरमा सजाउन थालियो । त्यसै क्रममा थाहै नभई लेख हुन गयो । अहिलेसम्म मेरा संकलित रचनाहरु धेरै नै छन् । २०३६ मा हुनुपर्छ, म बिहार (रक्सौल, भारत) मा बस्दा मुकुन्द शर्माको सम्पादनमा संकल्प साप्ताहिक निस्कन्थ्यो । त्यो प्रवासी नेपालीहरुले निकालेको पञ्चायती शासनका विरुद्धको पत्रिका थियो । त्यसैबेला मेरो आक्रोश–अभिव्यक्ति शब्दका रुपमा देखियो । त्यतिबेला युवाहरुको सोचलाई सम्पादककहाँ लिएर जाने कुरा पत्याउने अवस्था थिएन । त्यतिबेला सम्पादक मुकुन्द शर्माले हामीलाई पत्याउन गाह्रै परेको थियो । उहाँ पनि राजनीतिक मान्छे भएकाले पनि सम्पादकले नै मलाई प्रेरणा दिने गर्थे । लेख छापिएर आउँदा मेरै लेख हो कि होइन, छुुट्याउन मलाई गाह्रै परेको थियो । साझा प्रकाशनले मेरो नियात्रा प्रकाशनमा ल्याउँदै छ । सांग्रिला प्रकाशनले ऐतिहासिक साहित्यिक लेखहरु छिट्टै बजारमा ल्याउँदै छ । हामी विश्वविद्यालयबाट आएका त होइनौ, वर्गसंघर्षको भट्टीबाट आएका हौं । त्यसकारण हामीसँग कलापक्ष कमजोर भए तापनि मानवीय संवेदना बढि नै छ । विश्वविद्यालयबाट आएकामा त्यो पाइँदैन । म आफैंले भन्नुपर्दा मैले जति लेखेको छु समकालीन अवस्थामा त्यसमा सन्तुष्ट छु, सफल नै छु । मैले आफूलाई धेरै विकास गर्नुपर्ने छ । मेहनतको खाँचो छ । देशभित्र–बाहिरका साहित्यकारहरुको बारेमा जान्नुपर्ने आवश्वयकता छ । जसले आफ्नो वर्गको पक्षमा लेखे, तिनका बारे अझै अध्ययन गर्नुपर्ने छ । हरि रोका
मैले लेखेका धेरै कुराहरु फ्याक्ट र फिगरहरुमा भएकाले  त्यसको विवेचना वा विश्लेषणमा कति कुराहरु पुगेको हुनाले म असन्तुष्ट हुनुपर्ने पनि ठान्दिनँ ।
विद्यार्थी जीवनदेखि नै अध्यन गर्न र लेख्न रुचाउँथें । विश्वविद्यालयमा अध्यन गर्दैगर्दादेखि नै मैले लेखनलाई निरन्तरता दिएको हुँ । \"hari_rokka_khabardabali\"२०४२ सालतिर होला, ‘नेपालको आर्थिक–सामाजिक विकासमा कठिनाइ’ भन्ने लेख तत्कालीन दृष्टि साप्ताहिकमा प्रकाशन भएको थियो । त्यतिबेला त्यो पत्रिकाका सम्पादक नारायण ढकाल थिए । यसरी नै मेरो लेखनको यात्रा सुरु भयो । हालसम्म मेरा हजारभन्दा बढि अखबारी लेखनहरु प्रकाशित भइसकेका छन् । अब दसैं या तिहारको बीचमा सांग्रिला प्रकाशनले राजनीतिक अर्थशास्त्रका निबन्धहरु ल्याउँदै छ । किताबहरुमा लामा लेखहरु प्रकाशनमा आएका छन् । नामै त थाहा भएन तर ५ देखि सात वटा किताबहरुमा मैले लेखेका निबन्धहरु संग्रहित छन् । आफूले आफैंलाई भन्नुपर्दा म त्यस्तो धुरन्धर लेखक होइन । मैले अर्थराजनीतिमा नै बढि कलम चलाएको छु । अर्थराजनीतिमा कलम चलाउने कुरा वास्तविकतामा आधारित भएर मात्रै सम्भव हुन्छ ।  ननफिक्सन भएपछि त्यस्तो ठूलो लेखक मानिने पनि होइन । त्यसकारणले म सामान्य लेखक हुँ । मेरो उमेरका मान्छेहरुले धेरै वटा किताबहरु लेखेका छन् । कतिले धेरै वटा एकेडेमिक कामहरु गरेका छन् । म त्यस्तो हुन सकेको छैन । त्यसकारण म सामान्य मात्रै हुँ । मैले अहिलेसम्म जति लेखें त्यसमा त्यति धेरै सन्तुष्टि त छैन तर असन्तुष्टि पनि छैन । मैले लेखेका धेरै कुराहरु फ्याक्ट र फिगरहरुमा भएकाले  त्यसको विवेचना वा विश्लेषणमा कति कुराहरु पुगेको हुनाले म असन्तुष्ट हुनुपर्ने पनि ठान्दिनँ । अमर न्यौपाने
रिक्सावालाले मलाई लेख्न सिकाए । ढुङ्गालाई आकार दिने पत्थरकट्टाहरुसँग मैले जीवन सिकें ।
मेरो लेखनको सुरुआत अक्षरबाट भएको होइन । मेरो सिर्जनकर्म अक्षरभन्दा पहिले चित्रबाट सुरु भएको हो । चितवनको रांगिला भन्ने ठाउँमा मेरो घर । घरअगाडि कुलो थियो । साँढे गोरुहरु हुन्थे । नजिकै बालुवा फिँजारिएको हुन्थ्यो । चोर औंलाले साँढेको चित्र बनाएको थिएँ । बा स्कुल पढाउने गर्नुहुन्थ्यो । मेरी दिदी स्कुल जान्थी । म सानो थिएँ । दिदीले लेखेको, पढेको हेर्थें । पछि स्कुल जान थालें । स्कुलमा कविता, बालकविता निकै मन पर्ने । ५ कक्षा पुग्दा मैले कविता लेखेर एउटा कापी नै भरेको थिएँ । मेरी आमाले माधव घिमिरेको श्लोक कन्ठस्थ सुनाउनुहुन्थ्यो । त्यतिबेला निकै रुन्थें । \"amar_neupane_khabardabali\"बालाई सबैले मास्टरसाप भन्थे । गाउँले सबैलाई बाले गुरुप्रसाद मैनालीको ‘नासो’ कथा पढेर सुनाउनुहुन्थ्यो । म पनि निमपत्ताको बुटोमा बसेर सुन्थें । लयमा सुनाउनुहुन्थ्यो ।  त्यसले मलाई ठूलो प्रभाव पार्यो । ९ कक्षामा पुगेपछि कथा लेख्न थालें । बा डायमण्ड समशेर राणाको ‘सेतो बाघ’ को फ्यान हुनुहुन्थ्यो । पढेर राख्नुभएको ठाउँमा यसो हेर्न गयो, बाले कराइहाल्ने । ‘तैंले पढ्ने बेला भएको छैन’ भन्नुहुन्थ्यो । मैले हेर्न थालेको थाहा पाएपछि बाले दराजमा चाबी लगाएर राख्न थाल्नुभयो । कहिलेकहीं, सिरानीमुनि राख्नुहुन्थ्यो । बा नभएको मौकामा सिरानीमुनिबाट झिक्दै पढ्दै गरें । त्यसो गर्दै मैले सेतो बाघ र वसन्ती पनि पढेर सकें । एसएलसी दिएपछि पास नहुँदै दुई वटा उपन्यास लेखेको थिएँ । ‘परदेशी जा’ लेखें मैले पढेको सेतो बाघ र वसन्तीमा आधारित भएर । अलि पछि विश्वेश्वरको फ्यान भएँ । उनकै शैली कपी गर्न थालें । गोविन्दबहादुर गोठालेहरुको शैली पनि कपी गर्न थालें । क्याम्पस पढ्न थालेपछि अंग्रेजी लेखक, एन्टन चेकभ, रविन्द्रनाथ टैगोरका लेखनशैली मन पराउन थालें । टैगोरको ‘काबुलीवाला’ निकै मन पर्यो । मैले त्यही शैली कपी गर्न थालें । मास्टर्स पढेपछि  ३ वर्ष केही लेखिनँ । लेखाइमा आफ्नोपन खोजी गर्ने प्रयासमा लागें । मेरो अनुहार र औंठाछाप पनि फरक हुनुपर्छ भने मैले मेरो लेखाइमा पनि मेरै अनुहार खोज्नुपर्छ भन्ने लाग्यो । प्रकृतिले मलाई फरक बनाएको छ भने मैले प्रकृतिलाई न्याय गर्नुपर्छ भन्ने सोच आयो । ‘जीटीजेड’ नामक संस्थाले ५ जना लेखक छान्यो । कृष्ण धरावासीलगायतलाई छानेको थियो । म पनि छानिएँ । नेपालगञ्जमा दुई महिना रिक्सावालसँगै बसें, उनीहरुकै कथा लेखें । मधेशी–जनजाती, हेपिएका मान्छेहरुसँगै बसें, उनीहरुकै कथा लेखें । तिनै कथाहरुको सँगालो हो– ‘पानीको घाम’, जुन ०६६ सालमा प्रकाशित भयो । ‘पानीको घाम’ मेरो परीक्षा थियो– मेरो अनुहार त्यहाँ देखिनुपथ्र्यो । त्यसपछि मलाई भेट्नेहरु र अगुवाहरुले नयाँ तरिका, भाषाशैली फरक भएको बताएपछि मलाई मेरो अनुहार बनेछ जस्तो लाग्यो । कतै मलाई फुर्क्याउनका लागि मात्रै पो त्यसो भनेका हुन् कि भनेर आत्ममूल्याङ्कन गरें । तर, मेरो आत्मविश्वास बढ्दै गयो । आफ्नै शैलीमा कथा लेख्न थालें । एक महिना देवघाट बसें । पहेंलो लुगा लगाएर आमाहरुसँग स्नान गर्न गएँ । एक हिसाबले भन्दा बालबिधवा नै भएँ । म त्यहीं हुँदा दुई जना साथीहरु भेट्न आए । मलाई देखेपछि उनीहरुले भनेका थिए– ‘तिमी त जोगी हुन्छौ कि क्या हो !’ तर, म एउटा बन्द विश्वविद्यालय होइन, खुला विश्वविद्यालयमा थिएँ । त्यसैले मैले ‘सेतो धरती’ लेखें । जसले अक्षर जान्दैनन्, उनैबाट जीवन सिकें । मेरा गुरुहरु बालविधवाहरु हुन् । रिक्सावालाले मलाई लेख्न सिकाए । ढुङ्गालाई आकार दिने पत्थरकट्टाहरुसँग मैले जीवन सिकें । प्रस्तुति:सुदीप विश्वकर्मा
Khabardabali

यो नेपाली भाषाको अनलाइन समाचार संस्था हो । हामी तपाईहरुमा देशविदेशका समाचार र विचार पस्कने गर्छौ । तपाईको आलोचनात्मक सुझाव हाम्रा लागी सधै ग्रह्य छ । हामीलाई पछ्याउनुभएकोमा धन्यवाद । हामीबाट थप पढ्न तल क्लिक गर्नुहोस् ।

बाँकेमा थप ६ कोरोना संक्रमितको मृत्यु 

काठमाडौं । बाँकेमा पछिल्लो एक रात र विहान गरी ६ जना कोरोना संक्रमितको मृत्यु भएको छ ।  भेरी अस्पताल नेपालगंजमा ४ र नेपालगंज कलेज कोहलपुरमा २ जना  ग...

पञ्जाबविरुद्ध दिल्लीको शानदार जित, उक्लियो शीर्ष स्थानमा

काठमाडौं । भारतमा जारी १४औँ सिजनको आईपीएलअन्तर्गत पञ्जाब किंग्सविरुद्ध दिल्ली क्यापिटल्स सात विकेटले विजयी भएको छ । पञ्जाबले दिएको १ सय ६७ रनको लक्...

ओलीलाई विश्वासको मत लिनका लागि राष्ट्रपतिले बोलाइन् प्रतिनिधिसभा बैठक

काठमाडौं । राष्ट्रपति विद्यादेवी भण्डारीले प्रतिनिधिसभाको अधिवेशन आह्वान गरेकी छिन् । प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीलाई विश्वासको मत लिने प्रयोजनका लागि...

पोखरेललाई अर्को झड्का : एमाले लुम्बिनिका सांसद दृगनारायणको पदबाट राजीनामा

काठमाडाैं ।  नेकपा एमालेका लुम्बिनी प्रदेशसभा सदस्य दृग नारायण पाण्डेले राजीनामा दिएका छन् । कपिलबस्तु २ (क) बाट निर्वाचित पाण्डले सभामुखसामू राजीनामा...

शंखर पोखरेललाई झड्का : बिमला वली माओवादी प्रवेश गरेपछि एमालेकाे बहुमत गुम्यो

लुम्बिनी। लुम्बिनी प्रदेश सांसद बिमला वली माओवादीमा प्रवेश गरेकी छन्। ओली माओवादीमा प्रवेश गरेसँगै शंकर पोखरेलको बहुमत गुमेको छ।  माओवादी र एमाले विभा...

मुख्यमन्त्री पोखरेलले राजिनामा दिनुको रहस्य !

काठमाडौं। लुम्बिनी प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंकर पोखरेलले आज बिहान पदबाट राजीनामा दिएका छन्। पोखरेलले एकल बहुमतको सरकार बनाउन राजीनामा दिएको बुझिएको छ। ...

मुख्यमन्त्री पोखरेलको राजिनामा स्विकृत : एकल सरकारको दावी 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले मुख्यमन्त्रीबाट दिएको राजिनामा स्विकृत भएको छ ।  पोखरेलले दिएको राजिनामा प्रदेश प्रमुख धर्म...

लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्रीको अकस्मात राजिनामा 

काठमाडौं । लुम्बिनि प्रदेशका मुख्यमन्त्री शंखर पोखरेलले राजिनामा दिएका छन् । अविश्वास प्रस्तावको सामना गरिरहेका पोखरेलले अकस्मात राजिनामा दिएका हुन् ।...

भरतपुरमा दुई स्थानमा आइसोलेसन केन्द्र बनाइने

चितवन । भरतपुरस्थित वागीश्वरी र शारदानगरमा आइसोलेसन केन्द्र बनाउन जिल्लाको उच्चस्तरीय टोलीले  स्थलगत अध्ययन तथा छलफल गरेको छ ।  चितवनबाट प्रतिनिधित...

कारमा मृत भेटिएका तीनैजना बालकको पहिचान खुल्यो

दाङ् । तुलसीपुर उपमहानगरपालिका–६ को स्याउली बजार नजिक रोकिराखेको भारतीय नम्बरको कारभित्र हिजो शनिबार बेलुका मृतावस्थामा भेटिएका तीनैजना बालकको आज पहिच...

अरु धेरै
Vianet Nepal Internet
world Link Nepal
Alphabet Education Consultancy

प्रतिकृया लेख्नुहोस्:

Salt Trending Alphabet Education Consultancy Pioneer Software Technologies